Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Παπαδημούλης : Έχω όρια

«Θα εξαντλήσω όλα τα περιθώρια να παραμείνει το κόμμα ενωμένο. Θα περιμένω να δω αν η υπόσχεση που έδωσε από το βήμα του συνεδρίου ο Πρόεδρος του κόμματος σε όλα τα μέλη του συνεδρίου, απαντώντας σε μια συγκεκριμένη πρόταση που κατέθεσα γραπτώς, θα γίνουν πράξη, σύντομα δηλαδή να ξεκαθαρίσουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Είναι φανερό ότι έχω κι εγώ όρια.

Ας αφήσουμε να εξελιχθούν οι ενωτικές πρωτοβουλίες. Δεν είμαι μόνος μου. Χιλιάδες αριστεροί πολίτες που συνδιαμορφώσαμε το Συνασπισμό σαν ένα κόμμα της σύγχρονης, δημοκρατικής αριστεράς, με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, με οικολογικές ευαισθησίες, με πίστη στη δημοκρατία, με κατηγορηματική απόρριψη της βίας, που δεν θέλουν αυτό το όραμα να χαθεί.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: