Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Αποφάσισα


" Ήμουν πάντα πολιτικοποιημένο άτομο, με πολλές ανησυχίες και ενδιαφέροντα, που εστιαζότανε στη ποιότητα της καθημερινότητας, του περιβάλλοντος και του πολιτισμού. 

Η ενσυνείδητη εμπλοκή μου στην πολιτική ξεκίνησε από την βαθειά μου πεποίθηση ότι η τοπική αυτοδιοίκηση, στην σύγχρονη εποχή των ραγδαίων αλλαγών, χρειάζεται νέες τοπικές πολιτικές, από νέα πρόσωπα, με νέες αντιλήψεις για τον τρόπο άσκησή της, καινοτόμες πολιτικές πρωτοβουλίες που θα εμπνέουν την κοινωνία των πολιτών να δημιουργεί από μόνη της προοδευτικά μονοπάτια.

Η πολιτική χωρίς όραμα, αρχές και σοβαρό πολιτικό σχεδιασμό δεν με ενδιαφέρει. Η παιδεία μου και ο χαρακτήρας μου δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω σε ένα θολό πολιτικό τοπίο, όπου οι πελατειακές σχέσεις τα μικροπολιτικά συμφέροντα, ο επαγγελματισμός και η ξύλινη γλώσσα κυριαρχούνε και συρρικνώνουν την ομορφιά και την ουσία της ζωής.

Αντίθετα θεωρώ όμορφο να συνομιλείς με τους ανθρώπους, να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες τους, να βρίσκονται λύσεις στα προβλήματά τους μέσα από την συνομιλία, να αποτελέσω το κοινωνικό αισθητήριο όργανο της κοινωνίας. "

Όλγα Ρενταρή - Τέντε

Υποψήφια βουλευτής νομού Έβρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: