Αυτό που είχαν καταγγείλει οι πολίτες στον Συνήγορο του Πολίτη, διαπίστωσε στη συνέχεια και ο ίδιος με την έρευνα που διεξήγαγε.
Είναι αξιοσημείωτο, όπως αναφέρεται από την αρχή, ότι «οι δύο εταιρείες αποφεύγουν να εξηγήσουν τον ακριβή τρόπο τιμολόγησης του προϊόντος τους.
Αντιθέτως, ισχυρίζονται ότι οι κανόνες τιμολόγησης δεν είναι δυνατόν να αναλυθούν και να παρατεθούν στις τρεις πυκνογραμμένες σελίδες (1400 λέξεις) της ανακοίνωσής τους.
Αυτήν ακριβώς την αδιαφάνεια διαπίστωσε ο Συνήγορος του Πολίτη με την έρευνά του».
Ο Συνήγορος του Πολίτη αισθάνεται υποχρεωμένος να επισημάνει ότι, σύμφωνα με την πάγια πρακτική του, δόθηκε η δυνατότητα στις δύο εταιρείες να διατυπώσουν εγκαίρως τις θέσεις τους, αυτές όμως δεν το έπραξαν.
Αντίθετα, επιλέγουν σήμερα, και αφού η παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη έφερε το ζήτημα στη δημοσιότητα, να διατυπώσουν τις απόψεις τους με δελτίο Τύπου.
Κατά τα λοιπά, επειδή ο Συνήγορος του Πολίτη «δεν επιδιώκει τη δημόσια αντιπαράθεση, αλλά αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες, δεν προτίθεται να απαντήσει στους χαρακτηρισμούς που του απευθύνουν οι δύο εταιρείες ούτε να σχολιάσει το ύφος με το οποίο ανέπτυξαν τις θέσεις τους δημοσίως».
Aπό το ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου