Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Μανωλάς: «Να γυρίσει ο Ντέμης»! - Η πιο ΕΝΩΤΙΚΗ κουβέντα που άκουσα εδώ και χρόνια. Γεια σου ρε Στελάρα

«Να γυρίσει ο Ντέμης, να ξαναπάρει την ομάδα»! Ο Στέλιος Μανωλάς, με δηλώσεις του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, αναφέρθηκε στην κατάσταση που διαμορφώνεται στην ΑΕΚ μετά την αποχώρηση του Ντούσαν Μπάγεβιτς.

Μίλησε για τους Αδαμίδη, Παππά, ενώ δεν δίστασε να καλέσει του Ντέμη Νικολαϊδη να βγει να μιλήσει και, γιατί όχι, να ξαναπάρει την ομάδα.

«Περιμέναμε καλύτερη αρχή στο πρωτάθλημα. Μην σας πω ότι το ταξίδι στην Αυστραλία έκανε κακό στην ομάδα. Δεν θυμάμαι ομάδα να έχει πάει στην Αυστραλία ή στην Αμερική και να γυρίσει να παίξει μπάλα. Η ΑΕΚ το έκανε για οικονομικούς λόγους».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Μπήκαμε κάποιοι άνθρωποι μπροστά, για να γυρίσει ο Μπάγεβιτς στην ΑΕΚ. Δυστυχώς απέτυχε, γιατί μερίδα του κόσμου δεν τον δέχθηκε. Ο Μπάγεβιτς όμως τι έγινε; Ξέχασε να είναι προπονητής; Ο Φέργκιουσον στα 70 ξέχασε να είναι προπονητής ή ο Ρεχάγκελ, που μας πήγε σε τρεις διοργανώσεις και πήραμε και τη μία; Δεν στέκομαι σε ηλικίες.

Το θέμα είναι ότι μία ομάδα, για να προχωρήσει, πρέπει να είναι οικογένεια και η ΑΕΚ έχει πάψει προ πολλού να είναι οικογένεια. Μερίδα του κόσμου δεν τον δέχθηκε, δεν του συγχώρεσε ποτέ ότι έφυγε. Αλλά εγώ δεν θέλω να στέκομαι σε αυτά. Αυτά πέρασαν, η ΑΕΚ πάει μπροστά. Έχει συνέχεια και δεν τελειώνει. Ούτε όταν έφυγα εγώ, ούτε τώρα που φεύγει ο Μπάγεβιτς, ούτε όταν έφυγε ο Νικολαΐδης. Υπάρχει συνέχεια και η ΑΕΚ έχει μπροστά της πολύ δύσκολο δρόμο».

Τη δική του παρουσία στην ομάδα και την αποχώρησή του τη σχολίασε ως εξής: «Είναι αλήθεια ότι από την πρώτη εβδομάδα ήθελα να φύγω. Εγώ δεν συνεργάζομαι πολύ εύκολα με ανθρώπους, είμαι λίγο δύσκολος και πήγα να συνεργαστώ με ανθρώπους που δεν ήξερα. Διαπίστωσα και κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη χρονιά, με μεγαλομέτοχο μόνο του τον κύριο Παππά και μοναδικό χρηματοδότη, περιμέναμε να έχει μια καλύτερη χρονιά η ομάδα. Γιατί έφυγαν τα προβλήματα, παρ΄ ότι εγώ είχα πει στην αρχή, όταν ανέλαβε ο κύριος Αδαμίδης, ότι δεν έδειχναν μεγάλη σοβαρότητα, γιατί έβγαιναν προς τα έξω πράγματα εναντίον της ομάδας και του προπονητή.

Στην πορεία όμως έδειξε ο κύριος Αδαμίδης ότι υπηρετεί σωστά την ομάδα, πάντα σύμφωνα με τα οικονομικά δεδομένα της ΑΕΚ. Γιατί το ξέρουμε ότι δεν έχει χρήματα η ομάδα. Και ξέρουμε ότι το μπάτζετ παίζει ρόλο. Περίμενα καλύτερη πορεία, αφού και το πρόγραμμα ευνοούσε για καλό ξεκίνημα. Δυστυχώς δεν έγινε. Η ΑΕΚ πάντα πρέπει να λέει ότι πάει για πρωτάθλημα. Γιατί είναι μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο πίσω της. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα λεφτά παίρνουν πρωτάθλημα. Βλέπετε η Ρεάλ τι κάνει τα τελευταίο δύο χρόνια... Έχει δώσει τα περισσότερα λεφτά που έχει δώσει ποτέ ομάδα και δεν της βγαίνει μέχρι τώρα».

Και για το επόμενο βήμα της ΑΕΚ: «Εγώ δεν είμαι υπεύθυνος, για να πω τι θα γίνει. Πάντα αιωρείτο η παραίτηση του Μπάγεβιτς και όφειλε η διοίκηση να έχει προβλέψει και αυτό το ενδεχόμενο. Πως έλεγε ο Κιντής το πλάνο B. Έτσι έπρεπε να υπήρχε το πλάνο B, C, D. Εγώ δύσκολα θα επιστρέψω στην ομάδα, γιατί εγώ έχω άλλη σχέση. Δεν νιώθω επαγγελματίας και αυτή ήταν η διαφορά. Ο τρόπος αντιμετώπισής μου. Ότι εγώ, γυρίζοντας στην ΑΕΚ, θεωρούσα ότι υπηρετώ την ΑΕΚ και όχι τους εκάστοτε μετόχους. Κι αυτή ήταν και η διαφορά μας.

Είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν, αλλά οφείλω να πω ότι φέτος, παρόλο που δεν είμαι εγώ εκεί, επειδή γνώρισα τον κύριο Παππά, επειδή είναι καλός άνθρωπος και πληρώνει, ενώ άλλοι τον έμπλεξαν χωρίς να φταίει, κάνει ό,τι μπορεί. Αυτοί οι άνθρωποι και σοβαροί επιχειρηματίες είναι και έχουν χρήματα, όχι για πέταμα, αλλά και έχουν μπλέξει χωρίς να φταίνε. Αυτή τη στιγμή ο άνθρωπος που δίχαζε κάποιο κόσμο της ΑΕΚ, όχι εμένα, έφυγε. Πλέον η ΑΕΚ πρέπει να περπατήσει. Είναι μεγάλο σωματείο, έχει λαό πίσω της, έχει καλούς παίκτες και πρέπει να κοιτάξει μπροστά. Έχει ακόμη χρόνο. Ακόμη και το ματς με την Ζενίτ, αν στραβώσει, είναι μέσα στο πρόγραμμα. Η Ζενίτ μπορεί να τρομάζει, αλλά μία ήττα είναι.

Πιστεύω ότι πλέον πρέπει να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους. Και ο κύριος Παππάς και ο κύριος Αδαμίδης. Ο Παππάς έμεινε μόνος του, πληρώνει μόνος του και, αν τον είχα γνωρίσει νωρίτερα, δεν θα είχα φύγει. Φέτος έγινε μια σοβαρή δουλειά. Δεν έγινε όπως πέρυσι, που πήγαν τελευταία μέρα και πήραν 15 ξένους παίκτες, που δεν τους ξέραμε. Περιμένουμε να δούμε τη μεταγραφή του Ντιόπ, που είναι ένα θέμα. Αλλά, όταν παίρνεις παίκτες με 150 χιλιάδες, δεν μπορείς να περιμένεις πολλά».



το τέλος αναφέρθηκε στον Ντέμη Νικολαϊδη, λέγοντας: «Εγώ βγαίνω σε μια δύσκολη στιγμή και μιλάω. Να βγουν κι άλλοι. Να βγει και ο Νικολαϊδης. Κι αυτός την αγαπάει. Αυτός έγραψε το "Μόνη ξανά δεν θα σε αφήσω". Να βγει να μιλήσει. Και να ξανάρθει να την πάρει πάλι την ομάδα. Την είχε πάει καλά. Να μπει μπροστά. Όσοι αγαπάνε πραγματικά την ΑΕΚ, να βγαίνουν στις δύσκολες στιγμές.

Όχι στις εύκολες στιγμές που βγαίνουν και μιλάνε. Και να παίρνουν ευθύνη για όσα λένε. Εγώ έφυγα το 1998, δεν ευθύνομαι για ό,τι γίνεται μέχρι σήμερα στην ομάδα. Η κατρακύλα άρχισε από το 1996. Μέχρι το 1998. Κάποιοι έχουν ευθύνη. Εγώ νομίζω ότι δεν έχει χαθεί τίποτα. Έχουμε καλούς παίκτες και καλή ομάδα. Καμία ομάδα δεν έχει βρει μέχρι στιγμής το ρυθμό της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: