Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Υπόθεση SIEMENS : ΚΑΤΑΘΕΣΗ- ΦΩΤΙΑ

Από τα ΝΕΑ
Τρίτη, 13/5


«Αδίστακτα άτομα, με ισχυρούς προστάτες» οι Νέγρης και Γεωργίου


ΚΑΤΑΘΕΣΗ- ΦΩΤΙΑ για το στέλεχος του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών Δ. Νέγρη, με τον οποίο «είχαμε κοινά κομματικά ενδιαφέροντα και στενή προσωπική σχέση», έδωσε στον εισαγγελέα που ερευνά την υπόθεση της Siemens η εφοριακός Α. Μάρκου.

«Το 1984 γνωρίζομαι με τον Δημήτρη Νέγρη, που ήταν προϊστάμενος στην Ολύμπικ Κέτεριγκ. Από τότε αρχίζει μία στενή σχέση, προσωπική επαφή, με κοινά κομματικά ενδιαφέροντα στον χώρο της Νέας Δημοκρατίας που εξελίσσεται σε αισθηματική σχέση. Μία σχέση πλήρους συναισθηματικής εξάρτησης.

Με ενέπλεξε στις βρώμικές του υποθέσεις χωρίς να γνωρίζω και χωρίς κανένα οικονομικό όφελος, εκμεταλλευόμενος τα αγνά αισθήματά μου και την αδυναμία που του είχα.

Ήμουν γραμματέας του

Υπήρξα επί σειρά ετών γραμματέας του στην τοπική οργάνωση που ήταν πρόεδρος, καθώς και στην Α1 Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας, που ήταν επίσης πρόεδρος. Δεν είχα καμία πολιτική-κομματική θέση πέραν της γραμματειακής υποστήριξης του Νέγρη, ο οποίος ήταν και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Ν.Δ.


Το 1993 ο Νέγρης με πείθει να ανοίξω λογαριασμό στην Ελβετία και να δώσω πληρεξούσιο την ίδια μέρα στον συμφοιτητή του από τη Γερμανία και μετέπειτα συμπέθερό του Ηλία Γεωργίου (σ.σ.: πρόκειται για το πρώην στέλεχος της Siemens, το όνομα του οποίου περιλαμβάνεται στη λίστα των υπόπτων για τα «μαύρα ταμεία» της εταιρείας), προκειμένου να διαχειρίζεται τον παραπάνω λογαριασμό.

Χωρίσαμε το 2003

Το 2003, όταν χώρισα με τον Νέγρη, αναρωτήθηκα τι έγινε ο λογαριασμός για τον οποίο μου είχε πει ότι είχε κλείσει, χωρίς όμως να μου πει περισσότερα. Επικοινώνησα με Έλληνα υπάλληλο στην τράπεζα της Ελβετίας και του ζήτησα να αρθεί το πληρεξούσιο, να μου δώσει αντίγραφο όλων των κινήσεων που είχαν γίνει και να κλείσει ο λογαριασμός. Υπήρχαν μεγάλα ποσά, αλλά δεν μπορούσα να αποκωδικοποιήσω τις κινήσεις τους λόγω έλλειψης τραπεζικών γνώσεων.

Ο Νέγρης και ο Γεωργίου με διαβεβαίωσαν ότι τα χρήματα αφορούσαν επιχειρηματικές κινήσεις του Γεωργίου και τότε ζήτησα να μου το δηλώσει εγγράφως.

Πράγματι, μου έδωσε μία υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνει ότι διαχειριζόταν όλα τα ποσά που κινήθηκαν μέσω αναλήψεων-καταθέσεων αποκλειστικώς από αυτόν και για δικό του όφελος από την έναρξη της ισχύος του λογαριασμού μέχρι τις 20/3/2003 που έκλεισε. Επίσης, δήλωνε ότι αναλαμβάνει προσωπικώς κάθε ποινική και αστική ευθύνη.

Φοβήθηκα

Τότε, δεν πήγε το μυαλό κανενός μας για μίζες της Siemens, αλλά πιο πολύ πιστεύαμε ότι ήταν χρήματα επενδύσεων του Χρηματιστηρίου στην αιχμή του.

Το 2006, εξ αφορμής του παραδικαστικού σκανδάλου που συμμετείχε και ένας γνωστός του Νέγρη, ο Τρύφων Αποστολόπουλος, (σ.σ.: πρόκειται για τον προφυλακισμένο επιχειρηματία, ο οποίος είχε καταθέσει χρήματα σε λογαριασμό της πρώην ανακρίτριας Κων. Μπουρμπούλια και κατηγορείται για συμμετοχή στην υπόθεση με τις μετοχές-φούσκες), ο οποίος είχα ακούσει ότι ήταν και γνωστός του Γεωργίου, φοβήθηκα πάλι.

Επικοινώνησα με τον Γεωργίου, ο οποίος και πάλι με καθησύχασε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Το Μ. Σάββατο, 26/4/2008, που είδα δημοσιευμένο το όνομά μου και έναν αριθμό λογαριασμού, πήρα αμέσως τηλέφωνο τον Γεωργίου για διευκρινίσεις.

Αυτός τότε με καθησύχασε, μου είπε ότι το θέμα είναι πολιτικό, έχει παραγραφεί και σε περίπτωση που άνοιγε ο λογαριασμός θα με κάλυπτε απόλυτα ο ίδιος.

Μου είπε επίσης ότι θα με καλύψει εφόσον φερθώ έξυπνα και συνεργαστώ μαζί τους, γιατί τα στοιχεία αυτά γύρω από τον λογαριασμό και την κίνησή του δεν πρέπει να βγουν προς τα έξω, γιατί θα καεί πολύς κόσμος.

Μας απείλησε


Ο αδελφός μου πήρε τηλέφωνο τον Γεωργίου, ο οποίος τον απείλησε λέγοντάς του να φερθούμε έξυπνα και συνεργάσιμα, γιατί κρύβονται ισχυροί πίσω από τις κινήσεις του λογαριασμού και μπορεί να έχουμε προβλήματα.

Ο αδελφός μου απάντησε ότι μπορεί να φερθούμε για άλλη μία φορά χαζά, αλλά τίμια.

Ακολούθησε ραντεβού με τον δικηγόρο Αλέξη Κούγια.

Οι πρώτοι που γνωρίζουν τα στοιχεία είναι ο δικηγόρος μου και η ελληνική δικαιοσύνη.

Ο Νέγρης και ο Γεωργίου, όπως έχω καταλάβει, είναι αδίστακτα άτομα, με ισχυρούς προστάτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: