Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Δεν μου φαίνονται και τοσο... ΜΕΤΡΑ ΣΟΚ

Το έθνος σήμερα έχει τον παρακάτω πίνακα με τα... μέτρα - ΣΟΚ που αποφάσισε η κυβέρνηση
Επειδή εγώ ΔΕΝ είμαι ο Μπόμπολας αλλά ένας μισθωτός ιδιωτικός υπάλληλος με εισόδημα 10-12000 ευρώ, θα κάνω μια... πρόχειρη δήλωση εισοδήματος εδώ... ανοιχτά - δεν έχω να κρύψω τίποτα άλλωστε.

Με μισθό 850 ευρώ καθαρά - πέραν από 1-2 μήνες ανεργείας - χωρίς ταμείο - λογικά θα εμφανίσω ένα εισόδημα περίπου... 11900 ευρώ για το 2010.

Αν μαζέψω και τις αποδείξεις που μου αναλογούν (περίπου 600 ευρώ, τις οποίες ήδη έχω μαζέψει)... είμαι ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΣ.

Ως ιδιωτικός υπάλληλος, έχω κανονικό δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα, επίδομα αδείας.

Σε γενικές γραμμές, δαπανώ όλο μου το εισόδημα - που να μεινει για αποταμίευση - το οποίο, πέρα των 300 ευρώ νοίκι και των 60 ευρώ ΟΤΕ-ΔΕΗ κλπ του σπιτιου τον μήνα, το υπόλοιπο (490 ευρώ Χ 14 μήνες = 6860 ευρώ το έτος) είναι κόστος ζωής, από το οποίο θα πρέπει να υπολογίσω για το 2010 :

30 ευρώ το έτος αύξηση στη ΔΕΗ
140 ευρω αύξηση του ΦΠΑ
120 ευρώ αύξηση στα τσιγάρα (1 πακέτο των 2,7ο ευρω σήμερα ανά μέρα)
30 ευρώ αύξηση στα κρασάκια που αγοράζω να χω κάτι στο σπίτι
280 ευρώ αύξηση στη βενζίνη

Σύνολο 600 ευρώ αύξηση του κόστους στο έτος

Έχω ένα αυτοκίνητο 15ετίας 1100cc το οποίο και θα αλλαξω εντος του έτους ώστε να μειώσω
το κόστος κίνησης και συντήρησης με ένα άλλο 1100-1200cc, αξίας 5000 ευρώ σήμερα, μείον 1500 ευρώ έκπτωση από την πώληση στην μάντρα του υπάρχοντος, άρα 3500 ευρώ (τα οποία και έχω στην τράπεζα και σήμερα παίρνω τόκους... 0%), υπολογίζοντας έτσι να γλυτώσω για το 2010 :

50 ευρώ τέλη
200 ευρώ τουλάχιστο έξοδα συντήρησης
240 ευρώ τουλάχιστο βενζίνη (καίει πολλά ο παππούς πιά)

Σύνολο 490 ευρώ κέρδος το έτος μόνο για το αυτοκίνητο

Από ακινητα, έχω λίγα πράγματα, ήμουν και είμαι αφορολόγητος... άρα δεν αλλάζει τίποτα!

Κοσμήματα, γούνες κλπ ΔΕΝ συνηθίζω να φοράω ή να χαρίζω... κανένα κόστος κι απ αυτά...

Τίποτα άλλο ΔΕΝ βλέπω να... κυνδινεύω να πάθω απ το μεγάλο ΣΟΚ... επομένως έχουμε και λέμε...

110 ευρώ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ στο έτος!!!!

Τι πρέπει να προσέξω...

1ον ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΙΜΩΝ ΣΤΟ ΡΑΦΙ... ποτέ δεν το έχω κάνει στην ουσία ως τώρα, αν το κάνω από φέτος ως ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ... στο τέλος ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ!

2ον ΑΥΞΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ... Έχει να πέσει ΜΑΖΩΞΗ για κοψίδι στο σπίτι, ΚΑΦΕΝΕΣ και ΟΥΖΕΡΙ (επιστροφή στα πατροπαράδοτα) που μάλλον... θα την περνάω και καλύτερα...

3ον ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΧΟΥΜΕ (ούτως ή άλλως και πριν αν δεν την είχαμε... ΔΥΣΚΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ...)

Αυτά!
Για να συνεισφέρω στην διάσωση της οικονομίας μας... ΛΙΓΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ

Αν κάποιος πιστευει οτι ειμαι λάθος, ή έχει κάποιο δικό του παράδειγμα... εδώ είμαστε να στείλει το μηνυματάκι του!

Θα ήθελα όμως να το κάνει αυτό και ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ!!! να κατανοήσουμε το ΣΟΚ που τραβάει ο καημένος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: