Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα

Σύλλογος για την διάσωση της καρέτα - καρέτα
Γίνε εθελοντής - Βοήθησε οικονομικά κάνοντας δώρα στα παιδιά

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

«Είχα εισηγηθεί να απορριφθεί η αγωγή της Μονής»

ΥΠΕΡ της απόρριψης της αγωγής της Μονής Βατοπεδίου για τη διεκδίκηση των επίμαχων εκτάσεων είχε ταχθεί η κ. Σακάλογλου ως εισηγήτρια του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης, όπου εκδικάστηκε η σχετική αγωγή κατά του Δημοσίου. Η απόφαση του δικαστηρίου τελικά δεν εκδόθηκε ποτέ, γιατί μεσολάβησε η παραίτηση του Δημοσίου. 

«Σχετικά με την αγωγή της Μονής Βατοπεδίου Αγίου Όρους κατά του Ελληνικού Δημοσίου γνωρίζω λόγω της ιδιότητός μου τα εξής: Ήμουν μέλος της σύνθεσης του Δικαστηρίου και διορίστηκα εισηγήτρια από την πρόεδρο Πρωτοδικών Μαρία Ψάλτη. Μετά την εκδίκαση της υπόθεσης κατέληξα περί τα τέλη Φεβρουαρίου στην εισήγησή μου και παρέδωσα την εισήγησή μου γραπτή, τόσο στην πρόεδρο όσο και στο άλλο μέλος της σύνθεσης Πρωτοδίκη Μιλτιάδη Γιοβανόπουλο, προκειμένου να την μελετήσουν.

Λίγες μέρες αργότερα συζητήσαμε την υπόθεση με τον συνάδελφό μου Γιοβανόπουλο, ο οποίος συμφώνησε με τις απόψεις μου. Η πρόεδρος Πρωτοδικών Μαρία Ψάλτη είχε αντίθετη άποψη.

Η πρόεδρος είχε την άποψη ότι έπρεπε η αγωγή να γίνει δεκτή καθ΄ ολοκληρία, χωρίς όμως να υπάρχουν κατά την κρίση μου τακτικά επιχειρήματα που να ανατρέπουν τις δικές μου θέσεις.

Οι συζητήσεις αυτές συνεχίστηκαν καθ΄ όλο το διάστημα του Μαρτίου και του Απριλίου, οπότε διαπιστώνοντας ότι δεν υπήρχε σύγκλιση απόψεων, ζήτησα να γίνει διάσκεψη περί τα τέλη Απριλίου του 2004, έτσι ώστε να μην εμφανιστώ στους πίνακες ότι η υπόθεση βρίσκεται εκκρεμής στα χέρια μου.

Ύστερα από τη διάσκεψη αυτή συμπλήρωσα στην εισήγησή μου ότι η αγωγή γίνεται εν μέρει δεκτή κατά πλειοψηφία και παρέδωσα στην πρόεδρο γραπτή την εισήγησή μου μαζί με τον φάκελο της υπόθεσης.

Σημειώνω εδώ ότι ζήτησα από την πρόεδρο να κληθεί η γραμματέας του Πολυμελούς η οποία να καταγράψει σε πρακτικό το αποτέλεσμα της διάσκεψης.

Η ανωτέρω γραμματέας προσήλθε και κατόπιν συνεννοήσεώς της με την πρόεδρο κατέληξαν ότι δεν απαιτείτο η σύνταξη πρακτικού μειοψηφίας, αφού η γνώμη της μειοψηφίας γράφεται πλέον στην απόφαση.»


Δεν υπάρχουν σχόλια: